pátek 22. července 2022

Hello

 Po opravdu dlouhé době jsem zasedla k počítači a řekla si, že něco napíšu. Musím říct, že se mi to líbí. Zase něco psát. Vždy když jsem o tom přemýšlela, říkala jsem si, že nemám o čem psát, tak proč se snažit. Ale pravda je podle mě taková, že pokud mě to baví, je asi jedno o čem píšu.

Poslední článek jsem napsala 2. října 2020 a dnes je 22. července 2022. Pěkné datum ne? Skoro samé dvojky. 

A jestli se za tu dobu stalo něco zajímavého? Pro mě ano, i když pro Vás to může být všední. 

Stěhování proběhlo a tak teď s přítelem a naší čtyřnohou fenkou stafforda bydlíme spolu. A je to skvělé. Byla to velká změna pro mě a taky je to dobrá zkušenost. Z baráčku na samotě do městského bytu. Musím říct, že jsem si tu změnu užívala. Nové možnosti, vše při ruce. Jiné, nové prostředí. Sousedi. Hodně sousedů. 



Těžký období bylo, když jsme kvůli corona viru museli být zavřený doma a nesměli jsme mimo město, což se doufám už nebude opakovat. Myslím, že to pro každého byla těžká zkouška. Ale je za námi. 
Když jsme konečně mohli na výlety, tak jsme vyrazili po česku a naši druhou dovolenou (tu první jsme strávili v novém bytě a v blízkém okolí) jsme dokonce vyrazili ještě dál. Letěli jsme do Řecka.

Pro mě to byl první let. Pro přítele první dovolená u moře i první let. Byli jsme hodně nervózní, nebudu lhát. Když jsem pak seděla na sedačce v letadle, měla jsem pocit že snad budu mít klaustrofobii. Prostor mi připadal tak stísněný ale let byl nakonec skvělý. Myslím, že jsme si ho oba užili, přesto jsme zpáteční let byli stejně nervózní. ¨

A letos si to zopakujeme, tentokrát ale poletíme do Tuniska. Těším se, zároveň mám z toho rozpolcený pocity. Tunisko je určitě krásný, hodně kamarádů si ho chválí ale prostě je to už dál. Asi jsem nervózní z toho. Destinaci si vybral přítel, já ani neměla přesnou představu, kam chci jet. Pro mě byla jediná priorita moře. Tak doufám, že se nám tam bude líbit a bude to opět krásná dovolená. 


Loni jsem taky obešli pár food festivalů. Řekněme, že miluju jídlo. A festivaly byli fajn na zkoušení něčeho nového ale i taky dobrých osvědčených jídel. Letos jsme stihli jen jeden, zatím. A co byli asi mí favoriti? Rozhodně CORN DOG, obyčejný párek v těstíčku ale výborný. Já si teda dala sýrovou variantu a ta byla ještě lepší! Rozhodně doporučuju. Hodně dobré burgery mají BURGER SALOON - JEZDCI, pokud máte rádi tento typ jídla tak u nich si pochutnáte. A taky musím zmínit skvělou tortillu s Halloumi od LA TORTILA. A něco sladkého?? Rozhodně GULE FOOF TRUCK. Mini koblížky. Ty jsme nemohla vynechat. Navíc je můžete potkat v Praze, kde často bývají, kromě festivalů. 


A co dál? Nový nečekaný přátelství. Díky jedné kamarádce jsme získali novou přítelkyni. Přijde mi, že dnes se nová přátelství navazují těžko. Nebo alespoň ty nepovrchní přátelství, které nezískáte na sociálních sítích (přesto i tam jsem našla před několika lety přátelství, které vydrželo do dnes). Jsem vděčná, že jsem získala novou přítelkyni. Protože, některá jsem naopak ztratila.
Jsem člověk, co dost kouká na minulost, i když sama dědovi říkám, že by se neměl pořád ohlížet za tím, co bylo a přesně to pak taky dělám. Každopádně, když s někým zažijete pěkné chvíle i třeba roky, je Vám pak líto, že se to postupem času vytratí a najednou mu nestojíte ani za to, aby napsal třeba,: Jak se máš?. Ale tak to prostě je a přijímám to.

Mamka mi jednou řekla, že kamarádky nevydrží věčně. Každá má pak svůj život, svou rodinu a tak je čím dál míň času na přátelství. Nesouhlasila jsem s tím a ani teď s tím nechci moc souhlasit. Možná nevydrží všechna ale podle mě ty opravdová ano, i když se třeba nebudete vídat každý den. 


Myslím, že pro dnešek jsem se rozepsala až moc. Tak zase jidny..👄



Žádné komentáře:

Okomentovat