pátek 1. května 2020

My love

Máme tu 1. května neboli 1. Máj lásky čas. Je to hezké období, konečně všude všechno kvete, vše se zelená a je to přímo ráj na pohled. No a pokud jste zamilovaní, tak tento čas prožíváte asi možná více nebo možná taky ne. Každý to má jinak. 

Já mám ráda tento čas, tradici polibku pod rozkvetlou růží a vůbec krásné slunné jarní dny se všemi rozkvetlými květinami ale i ty deštivé, které máme zrovna dnes. I to má své kouzlo. 

Bohužel ale nemám svojí drahou polovičku s kterou bych mohla tento den strávit ale mám něco možná lepšího. Moje láska totiž chodí po čtyřech a je pro mě naprosto vším. Poslední dobou si to uvědomuji čím dál víc. 

Je to můj miláček a nikdy na ni nedám dopustit. A teď jak jsme doma kvůli té situaci s nemocí, jsme na sobě tak nějak závislí víc. Je to ona, jmenuje se Roxy a ano je to pejsek. Spíš pesan, je to staford. A je zlatá. Jen když se na ni podíváte máte hned lepší den. 

Pozná, když nemáte dobrou náladu a přitulí se, když vidí, že berete vodítko a má se jít na procházku, má takovou radost, že vy ji musíte mít s ní. Přijde mi že se dokáže usmívat, miluje plyšové hračky a vždy si ráda hraje. Ano řeknete si jako každý jiný pes. 

Ale víte co? Psí láska je mnohem lepší. Ten pes vás miluje ať uděláte cokoli, je tu jen pro vás a čeká, že tu budete vy pro něj. Každá maličkost mu udělá neskutečnou radost a hlavně upřímnou radost. Nikdy vám nezalže, nenechá vás ve štychu. Prostě vás miluje ať se děje cokoli.

Je to prostě jiný druh lásky než vám dá přítel nebo přítelkyně a tak jestli doma máte taky nějaké své čtyřnohé miláčky tak na ně dnes taky nezapomeňte. 


Žádné komentáře:

Okomentovat